CADRU LEGAL
Returnarea produselor (dreptul de retur al produselor / dreptul de retragere din contract) este reglementata de dispozițiile Ordonanței de Urgenta a Guvernului nr.
34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu comercianții. Acest act normativ transpune Directiva Europeana nr. 83/2011 privind drepturile consumatorilor.
În conformitate cu art. 9 din OUG nr. 34/2014, cu anumite excepții, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru returnarea produselor sau renunțarea la serviciile contractate online, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retur. Perioada de 14 zile începe de la momentul intrării în posesia produselor comandate.
În baza Dispozițiilor art. 13 din OUG nr. 34/2014 magazinul on-line are obligația de a returna toate sumele pe care le-a primit de la client pentru produsele comandate. Sumele se vor returna în termen de maximum 14 zile de la data comunicării deciziei de retur.
Sumele vor fi rambursate folosind aceeași modalitate de plata ca cea folosita de Consumator pentru plata produselor comandate, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata care nu
va genera costuri suplimentare pentru acesta.
Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din momentul efectuarii comenzii, Clientul poate cere returnarea produsului pentru inlocuire. (Dimensiunea produselor poate avea o marja de eroare de +/- 5% din fabrica.)
RETUR PRODUSE
Ai timp suficient sa te răzgândești în caz ca nu ești convins ca ai făcut alegerea potrivita. Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți returna produsul iar noi iți oferim doua opțiuni: fie iți returnam
suma de bani, fie poți folosi banii proveniți din stornarea facturii de achiziție a produsului pentru achiziționarea unui alt produs.
PENTRU A RETURNA UN PRODUS TE RUGAM SA URMEZI PAȘI DE MAI JOS
1 . Asigura-te ca ai citit și ai înțeles termenii și condițiile în care se pot returna produsele, prezentați mai jos
2 . Ne poți contacta la numărul 0771.137.404
3 . Vei primi un răspuns de la noi în maximum 12h lucrătoare legat de îndeplinirea condițiilor de retur pentru solicitarea ta. Costurile legate de returul produselor sunt suportate integral de către Client, putem sa iți facilitam AWB sau te rugam sa trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa : Bulevardul voluntari 116 – Oraș : Voluntari – Județul : Ilfov
4 . În cazul în care ai trimis coletul te rugam sa ne transmiți numărul de AWB (scrisoarea de transport de la curier) cu care se face returul și denumirea firmei de curierat, telefonic la numărul 0771.137.404 sau prin e-mail la adresa contact@sanoterm.ro
5 . Nu ne asumam răspunderea pentru retururile de marfa asupra cărora nu am fost informați sau asupra celor care sunt trimise cu plata ramburs. În aceste situații răspunsul nostru sau returul sumelor achitate poate întârzia.
6 . După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.
7 . Va rugam sa verificați cu atenție coletele la recepționarea, respectiv predarea lor de la și către firmele de curierat.
9 . În cazul retururilor de produse care prezintă urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau accesorii ori certificate de garanție lipsa ce pot determina diminuarea valorii produsului, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a retine o suma din valoarea produsului returnat. Aceasta suma va fi comunicata Clientului după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul produselor livrate greșit (a fost livrat un alt produs decât cel comandat), a celor care nu corespund specificațiilor tehnice transmise, a produselor livrate în colete vizibil deteriorate sau deteriorate la transport (în acest caz recomandarea este de a nu accepta produsul), costul transportului este suportat de noi.
Pentru a susține cu dovezi elocvente primirea unui produs deteriorat, coletul poate fi fotografiat și va rugam sa întocmiți un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care sa fie menționata starea coletului din momentul livrării.